Tutaj można wykupić unikalne jednostki za SREBRO.
WSZYSTKIE PIESZE JEDNOSTKI WYMAGAJĄ UNIKALNYCH KOSZAR, A JEDNOSTKI KONNE WYMAGAJĄ UNIKALNEJ STAJNI!!!!
 HUSARZ Ta wspaniała polska jednostka jest w stanie pokonać nawet kilkudziesiąt wspaniale wyszkolonych jednostek. Koszt: 1 Srebro
 Hetman Ta najlepsza ukraińska jednostka jest jedną z najlepszych na całym świecie!! Jest najlepszą jednostką konną. Porusza się powoli ale ma bardzo duży atak. Koszt: 2 srebra
 Królewski Muszkieter Francuzka jednostka jest wspaniale wyszkolona. Ta jednostka jest jedną z najlepszych jednostek strzelających w całym XVIII wieku. Podczas walki u boku króla czy oficera walczy tak zawzięcie że nie sposób Go pokonać. Koszt: 2 srebra
 Oficer z XVIII wieku Zwiększa morale wojska dzięki czemu wojsko walczy bardziej zawzięcie. Każdy żołnierz u jego boku staje się odważniejszy. Gdy wraz z nim jest Dobosz można utworzyć formację bojową co daje zwiększenie ataku i obrony jednostek. Koszt: 3 srebra Bonusy: Zwiększenie waleczności, ataku i obrony jednostek, zwiększenie szansy na wygranie z wrogiem.
 Dobosz z XVIII wieku Gdy na polu bitwy jest wraz z oficerem może utworzyć szyk bojowy składający się z 15,36,72,120 lub 196 żołnierzy. Grając na bębnie podnosi morale wojska dzięki czemu żołnierze podczas bitwy walczą bardzo zawzięcie. Koszt: 1 srebra Bonusy: Zwiększenie waleczności żołnierzy.
 PRUSKI MUSZKIETER Ta jednostka ma daleki zasięg strzału. Zanim oddział przeciwnika zdąży dobiec do tej jednostki może być już mocno osłabiony. Koszt: 1 Srebro
 DUŃSKI MUSZKIETER Jego broń ma krótszy zasięg od Pruskich jednostek ale jest od nich szybszy i ma lepsze oko do rozcierania innych jednostek w pył. Koszt: 1 Srebro
 Grenradier Może zburzyć każdą budowlę. I jest dobry w strzelaniu oraz walce wręcz. Koszt: 2 Srebra Bonus: Podczas wygranej walki zmniejsza poziom budynku (wybranego przez zwycięzcę) o 1 lub nawet niszczy budynek.
|