Świat pełen średniowiecznych przygód czeka na was!!
Administrator
Starożytna Grecja:
1.Koszary.
W koszarach niesforna młodzież jest szkolona, aby stała się gorliwymi wojownikami. Twoi żołnierze wiedzą jak posługiwać się mieczami, włóczniami i katapultami. Posiadają także zdolność dowodzenia najpotężniejszymi maszynami wojennymi na polu walki. Żołnierze są szkoleni szybciej, kiedy rozbudujesz swoje koszary.
Koszt: 350 drewna, 100 kamienia
2.Akademia
Akademia jest wzniosłym miejscem pełnym wiedzy, łączącym starą tradycję z nowoczesną technologią. Najmądrzejsze głowy z Twojego miasta oczekują wejścia do tego miejsca! Zauważ, że każdy naukowiec potrzebuje własnego laboratorium za które musisz ponieść koszty. Większa akademia pozwala na zatrudnienie większej ilości naukowców w tym samym czasie.
Koszt: 350 drewna, 200 kamienia
3.Bazar
Kupcy i handlowcy przeprowadzają swoje interesy na Bazarze. Tutaj zawsze można ubić dobry interes lub umówić się na polowanie. Kupcy z daleka zmierzają raczej do dużych i dobrze znanych Bazarów! Pojemność Twojego Bazaru wzrasta wraz z każdym poziomem, natomiast zasięg z co drugim poziomem.
Koszt: 250 drewna
4.Magazyn
Część Twojego zaopatrzenia jest chroniona w magazynie. Magazyn pozwala zabezpieczyć surowce przed splądrowaniem, deszczem, ptakami i innymi zwierzętami. Zarządca magazynu jest zawsze dobrze poinformowany o ilości wolnej przestrzeni w budynku. Rozbudowa Twojego Magazynu pozwala chronić większą ilość surowców.
Koszt: 300 drewna, 300 kamienia
5.Tawerna
Po pracowitym dniu nie ma nic przyjemniejszego niż chłodny dzban wina. Oto dlaczego Twoi obywatele uwielbiają spotkania w tawernie. Kiedy na koniec dnia ostatnia stara pieśń zostanie zaśpiewana, ludzie wesoło i radośnie wyruszają do swoich domów. Każda rozbudowa Twojej Tawerny oznacza możliwość zaserwowania gościom większej ilości wina.
Koszt: 400 drewna, 50 kamienia
Wymagane: Akademia, Koszary, Bazar
6.Warsztat Cieśli
Tylko najlepsze drzewa są używane w warsztacie cieśli. Dlatego nasz rzemieślnik może budować mocniejsze ramy i nasze domy nie muszą być naprawiane cały czas. Każdy poziom warsztatu cieśli obniża zapotrzebowanie na materiały budowlane.
Koszt: 500 drewna, 150 kamienia
7.Leśniczówka
Silny drwal potrafi ściąć nawet największe drzewo. Ale również wie, że las musi być uprawiany i nowe drzewa muszą być sadzone i dzięki temu używamy tylko najlepszego drewna do naszych budynków. Produkcja materiałów budowlanych zwiększa się o 2% na każdy poziom budynku.
Koszt: 700 drewna
Wymagane: Warsztat Cieśli, badanie DOBROBYT
8.Winnica
Winiarz wybiera tylko najlepiej nasłonecznione wzgórza z otaczających obszarów, aby zasadzić na nich najsłodsze zielone winogrona. Dlatego winnica produkuje znacznie lepsze wino z naszych owoców. Każdy poziom tego budynku zwiększa Twoją produkcję wina o 2%
Koszt: 650 drewna, 150 kamienia
Wymagane: Leśniczówka, Tawerna, badanie PRASA DO WINOGRON
9.Kamieniarz
Wyszkolony kamieniarz swoimi silnymi rękami zawsze bierze właściwe bloki marmuru z kamieniołomu. Rozbija je na mniejsze i nasi budowniczowie mają potrzebne materiały. Każdy poziom tego budynku zwiększa produkcję marmuru o 2%
Koszt: 450 drewna, 500 kamienia
Wymagane: Leśniczówka, badanie ULEPSZONE WYDOBYWANIE ZASOBÓW
10.Huta szkła
Prawdziwi mistrzowie w swojej sztuce potrafią stworzyć błyszczące fragmenty w Hucie Szkła. Piszczel, szkła i wszystkie inne części naszej aparatury potrafią zrozumieć tylko nasi naukowcy. I są tak zręczni, że rzeczy tworzą się w chwilę. Każdy poziom budynku zwiększa produkcję kryształu o 2%
Koszt: 400 drewna, 500 kamienia, 300 kryształ
11.Wieża alchemika
Kiedy wiatr wieje z zachodu, zapach napełnia ulice wokół wieży i wielu mieszkańców nie opuszcza swoich domów bez klipsa na nosie. Nasz alchemik pracuje bez przerwy, aby znaleźć idealną miksturę i dzięki temu będziemy mogli wydobywać więcej siarki z naszej kopalni. Każdy poziom budynku zwiększa produkcję siarki o 2%
Koszt: 500 drewna, 500 kamienia
12.Ambasada
Ambasada jest ruchliwym miejscem. Dyplomaci z całego świata negocjują tutaj kontrakty, podpisują traktaty i zakładają sojusze. Kiedy chcesz powiększyć Swój sojusz, niezbędna jest rozbudowa Ambasady. Każdy następny poziom ambasady powiększa ilość Twoich punktów dyplomacji. Posiadając 3 punkty dyplomacji masz możliwość założenia sojuszu.
Koszt: 1000 drewna, 1000 kamienia, 1000 kryształu
Wymagane: Rezydencja Gubernatora, badanie POLITEIZM
13.Rezydencja Gubernatora
Gubernator w Twojej kolonii gwarantuje, że wszystkie codzienne zadania administracyjne są odpowiednio wykonywane. Jego obecność obniża poziom korupcji w kolonii. Jeśli kiedykolwiek będziesz chciał przenieść swoją stolicę, to Rezydencja Gubernatora musi być rozbudowana do poziomu Pałacu.
Koszt: 1200 drewna, 1000 kamienia, 800 kryształu, 300 siarki
14.Kryjówka
Roztropny przywódca zawsze powinien bacznie obserwować zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów. Kryjówka pozwala wynająć szpiega, który potrafi dostarczyć Ci informacje z samego centrum innego miasta.
Większa Kryjówka oznacza więcej przestrzeni, czyli możliwość wynajęcia większej ilości szpiegów.
Koszt: 110 drewna
Wymagane: badanie SZPIEGOSTWO
15.Mur
Mur Miejski ochrania Twoich obywateli przed wrogami i palącym słońcem. Miej się na baczności! Wrogowie będą próbowali wydrążyć dziury w Twoim murze albo będą się wspinać na niego. Każdy poziom Twojego Muru Miejskiego dodaje wojsku 10% dodatkowej obrony.
Koszt: 110 drewna
16.Port Handlowy
Koszt: 100 drewna
Wymagane: badanie STOLARKA
17.Stocznia
Koszt: 300 drewna, 300 kamienia
Wymagane: badanie BROŃ POKŁADOWA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
XVII i XVIII wiek:
1.Koszary z XVIII wieku
Koszt: 100 drewna, 1000 kamienia
2.Stajnia z XVII wieku
Koszt: 1100 drewna, 1500 kamienia
3.Baszta
Koszt: 2000 kamienia, 100 drewna
Wymagania: Mur
Offline
Administrator
Wybudowywuję Koszary.
Wybudowywuję Akademie.
Offline
Administrator
Przybudowuję Bazar i Port Handlowy
Offline
Administrator
Buduję Rezydencję Gubernatora
Buduję Ambasadę
Buduję Magazyn
Buduję Warsztat cieśli
Offline
Administrator
ok
Offline
Administrator
buduję stajnię z XVII wieku
Offline
Użytkownik
Buduje Koszary
Buduje Akademie
Offline
Administrator
ok
Offline
Użytkownik
kupujeKoszary z XVIII wieku
Stajnia z XVII wieku
Offline