Polariam

Świat pełen średniowiecznych przygód czeka na was!!


#1 2009-11-07 14:31:05

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Budynki

Starożytna Grecja:

1.Koszary.
W koszarach niesforna młodzież jest szkolona, aby stała się gorliwymi wojownikami. Twoi żołnierze wiedzą jak posługiwać się mieczami, włóczniami i katapultami. Posiadają także zdolność dowodzenia najpotężniejszymi maszynami wojennymi na polu walki. Żołnierze są szkoleni szybciej, kiedy rozbudujesz swoje koszary.
http://yourmmo.info/wp-content/uploads/2009/08/Koszary.jpg
Koszt: 350 drewna, 100 kamienia

2.Akademia
Akademia jest wzniosłym miejscem pełnym wiedzy, łączącym starą tradycję z nowoczesną technologią. Najmądrzejsze głowy z Twojego miasta oczekują wejścia do tego miejsca! Zauważ, że każdy naukowiec potrzebuje własnego laboratorium za które musisz ponieść koszty. Większa akademia pozwala na zatrudnienie większej ilości naukowców w tym samym czasie.
http://yourmmo.info/wp-content/uploads/2009/08/Akademia.jpg
Koszt: 350 drewna, 200 kamienia

3.Bazar
Kupcy i handlowcy przeprowadzają swoje interesy na Bazarze. Tutaj zawsze można ubić dobry interes lub umówić się na polowanie. Kupcy z daleka zmierzają raczej do dużych i dobrze znanych Bazarów! Pojemność Twojego Bazaru wzrasta wraz z każdym poziomem, natomiast zasięg z co drugim poziomem.
http://images.wikia.com/ikariam/images//7/74/Tradepost.PNG
Koszt: 250 drewna

4.Magazyn
Część Twojego zaopatrzenia jest chroniona w magazynie. Magazyn pozwala zabezpieczyć surowce przed splądrowaniem, deszczem, ptakami i innymi zwierzętami. Zarządca magazynu jest zawsze dobrze poinformowany o ilości wolnej przestrzeni w budynku. Rozbudowa Twojego Magazynu pozwala chronić większą ilość surowców.
http://images2.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/4/4a/Warehouse.gif
Koszt: 300 drewna, 300 kamienia

5.Tawerna
Po pracowitym dniu nie ma nic przyjemniejszego niż chłodny dzban wina. Oto dlaczego Twoi obywatele uwielbiają spotkania w tawernie. Kiedy na koniec dnia ostatnia stara pieśń zostanie zaśpiewana, ludzie wesoło i radośnie wyruszają do swoich domów. Każda rozbudowa Twojej Tawerny oznacza możliwość zaserwowania gościom większej ilości wina.
http://images1.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/7/7e/Tavern.gif
Koszt: 400 drewna, 50 kamienia
Wymagane: Akademia, Koszary, Bazar


6.Warsztat Cieśli
Tylko najlepsze drzewa są używane w warsztacie cieśli. Dlatego nasz rzemieślnik może budować mocniejsze ramy i nasze domy nie muszą być naprawiane cały czas. Każdy poziom warsztatu cieśli obniża zapotrzebowanie na materiały budowlane.
http://nm.gameforge.de/ikariam030/carpentering.gif
Koszt: 500 drewna, 150 kamienia

7.Leśniczówka
Silny drwal potrafi ściąć nawet największe drzewo. Ale również wie, że las musi być uprawiany i nowe drzewa muszą być sadzone i dzięki temu używamy tylko najlepszego drewna do naszych budynków. Produkcja materiałów budowlanych zwiększa się o 2% na każdy poziom budynku.
http://nm.gameforge.de/ikariam030/forester.gif
Koszt: 700 drewna
Wymagane: Warsztat Cieśli, badanie DOBROBYT


8.Winnica
Winiarz wybiera tylko najlepiej nasłonecznione wzgórza z otaczających obszarów, aby zasadzić na nich najsłodsze zielone winogrona. Dlatego winnica produkuje znacznie lepsze wino z naszych owoców. Każdy poziom tego budynku zwiększa Twoją produkcję wina o 2%
http://nm.gameforge.de/ikariam030/winegrower.gif
Koszt: 650 drewna, 150 kamienia
Wymagane: Leśniczówka, Tawerna, badanie PRASA DO WINOGRON


9.Kamieniarz
Wyszkolony kamieniarz swoimi silnymi rękami zawsze bierze właściwe bloki marmuru z kamieniołomu. Rozbija je na mniejsze i nasi budowniczowie mają potrzebne materiały. Każdy poziom tego budynku zwiększa produkcję marmuru o 2%
http://nm.gameforge.de/ikariam030/stonemason.gif
Koszt: 450 drewna, 500 kamienia
Wymagane: Leśniczówka, badanie ULEPSZONE WYDOBYWANIE ZASOBÓW

10.Huta szkła
Prawdziwi mistrzowie w swojej sztuce potrafią stworzyć błyszczące fragmenty w Hucie Szkła. Piszczel, szkła i wszystkie inne części naszej aparatury potrafią zrozumieć tylko nasi naukowcy. I są tak zręczni, że rzeczy tworzą się w chwilę. Każdy poziom budynku zwiększa produkcję kryształu o 2%
http://nm.gameforge.de/ikariam030/glassblowing.gif
Koszt: 400 drewna, 500 kamienia, 300 kryształ

11.Wieża alchemika
Kiedy wiatr wieje z zachodu, zapach napełnia ulice wokół wieży i wielu mieszkańców nie opuszcza swoich domów bez klipsa na nosie. Nasz alchemik pracuje bez przerwy, aby znaleźć idealną miksturę i dzięki temu będziemy mogli wydobywać więcej siarki z naszej kopalni. Każdy poziom budynku zwiększa produkcję siarki o 2%
http://nm.gameforge.de/ikariam030/alchemist.gif
Koszt: 500 drewna, 500 kamienia

12.Ambasada
Ambasada jest ruchliwym miejscem. Dyplomaci z całego świata negocjują tutaj kontrakty, podpisują traktaty i zakładają sojusze. Kiedy chcesz powiększyć Swój sojusz, niezbędna jest rozbudowa Ambasady. Każdy następny poziom ambasady powiększa ilość Twoich punktów dyplomacji. Posiadając 3 punkty dyplomacji masz możliwość założenia sojuszu.
http://images3.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/f/fb/Embassy.gif
Koszt: 1000 drewna, 1000 kamienia, 1000 kryształu
Wymagane: Rezydencja Gubernatora, badanie POLITEIZM


13.Rezydencja Gubernatora
Gubernator w Twojej kolonii gwarantuje, że wszystkie codzienne zadania administracyjne są odpowiednio wykonywane. Jego obecność obniża poziom korupcji w kolonii. Jeśli kiedykolwiek będziesz chciał przenieść swoją stolicę, to Rezydencja Gubernatora musi być rozbudowana do poziomu Pałacu.
http://images2.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/6/6e/Governor%27s_Residence.gif
Koszt: 1200 drewna, 1000 kamienia, 800 kryształu, 300 siarki

14.Kryjówka
Roztropny przywódca zawsze powinien bacznie obserwować zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów. Kryjówka pozwala wynająć szpiega, który potrafi dostarczyć Ci informacje z samego centrum innego miasta.
Większa Kryjówka oznacza więcej przestrzeni, czyli możliwość wynajęcia większej ilości szpiegów.
http://images1.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/4/40/Hideout.gif
Koszt: 110 drewna
Wymagane: badanie SZPIEGOSTWO

15.Mur
Mur Miejski ochrania Twoich obywateli przed wrogami i palącym słońcem. Miej się na baczności! Wrogowie będą próbowali wydrążyć dziury w Twoim murze albo będą się wspinać na niego. Każdy poziom Twojego Muru Miejskiego dodaje wojsku 10% dodatkowej obrony.
http://images1.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/1/1d/Wall.gif
Koszt: 110 drewna

16.Port Handlowy
http://ikariamtips.com/images/edif_port.gif
Koszt: 100 drewna
Wymagane: badanie STOLARKA


17.Stocznia
http://images1.wikia.nocookie.net/ikariam/pl/images/7/7e/Shipyard.gif
Koszt: 300 drewna, 300 kamienia
Wymagane: badanie BROŃ POKŁADOWA


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
XVII i XVIII wiek:

1.Koszary z XVIII wieku
http://img69.imageshack.us/img69/1258/bdipolandbarracksxviii.gif
Koszt: 100 drewna, 1000 kamienia

2.Stajnia z XVII wieku
http://img69.imageshack.us/img69/3839/bdipolandstable.gif
Koszt: 1100 drewna, 1500 kamienia

3.Baszta
http://kozacy.in4.pl/images/bdi_austria_tower.gif
Koszt: 2000 kamienia, 100 drewna
Wymagania: Mur

Offline

 

#2 2009-11-08 16:18:56

Kamilos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Budynki

buduje Akademia

Offline

 

#3 2009-11-08 16:22:50

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Re: Budynki

Wybudowywuję Koszary.
Wybudowywuję Akademie.

Offline

 

#4 2009-11-08 16:39:35

Kamilos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Budynki

buduje koszary
buduję magazyn

Ostatnio edytowany przez Kamilos (2009-11-08 22:11:39)

Offline

 

#5 2009-11-09 17:21:23

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Re: Budynki

Przybudowuję Bazar i Port Handlowy

Offline

 

#6 2009-11-09 18:40:14

Kamilos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Budynki

buduję Bazar
buduje Port Handlowy

Offline

 

#7 2009-11-10 18:35:09

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Re: Budynki

Buduję Rezydencję Gubernatora
Buduję Ambasadę
Buduję Magazyn
Buduję Warsztat cieśli

Offline

 

#8 2009-11-11 10:43:43

Kamilos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Budynki

buduję Warsztat Cieśli i Rezydencja Gubernatora

Offline

 

#9 2009-11-11 10:47:44

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Re: Budynki

ok

Offline

 

#10 2009-11-15 08:53:23

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Re: Budynki

buduję stajnię z XVII wieku

Offline

 

#11 2009-11-16 16:27:23

Edek Wszechmogący

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-16
Posty: 6
Punktów :   

Re: Budynki

Buduje Koszary
Buduje Akademie

Offline

 

#12 2009-11-16 16:51:43

Mateusz Wielki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 55
Punktów :   

Re: Budynki

ok

Offline

 

#13 2009-11-20 15:00:54

Edek Wszechmogący

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-16
Posty: 6
Punktów :   

Re: Budynki

kupujeKoszary z XVIII wieku
Stajnia z XVII wieku

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clanakatsuki.pun.pl www.hajszpan.pun.pl www.xgaming.pun.pl www.roxoria.pun.pl www.pracownicymzk.pun.pl